From: Arhitectura
Sent: Saturday, November 26, 2011 7:22 PM
Subject: Re: [protest-ro] sinonimul pentru "tzeapa"

Proiectul de lege pt. "noul Bucuresti" nu este o gogorita a unui din Parlament
nascuta din lipsa de preocupari sau activitate parlamentara !
La oras esti controlat, nu degeaba vroia chiar si Ceasca numai blocuri in toate
orasele.
UN meletean la usa blocului si 150 de persoane stau cuminti.
Poate d-na Nedelcu sa se ofuste toata viata referitor la "accente", cand
economicul (eficienta pe mp) se imbina cu dorinta de control a politicului ....
aia e !

Raspunde prin e-mail lui