Presupun ca inca nu ai inteles! Tara nu ar fi putut distrusa fara eliminarea lui Ceausescu! Efortul lui extraordinar de a elibera tara si de a o ridica a fost sabotat, pervertit, batjocorit, el a fost eliminat pentru a se putea distruge tara si poporul ei. Da, am inteles ca acum a venit inrobirea tarii la UE si porcul nu mai poate fi taiat si gata!
Dan G
On 11/26/2011 11:39 AM, M Cristian Ioan wrote:

dincol de disputa voastra, raman cu un gust tare amar: de aia am facut Revolutie?
Pentru asta l-am impuscat pe Ceausescu de Craciun?
cum se stie, in anii ‘80 tovarasii nu te lasu sa tai procul, trebuia sa il contractezi cu statul si sa il livrezi pe pret de nimic. Dupa 1990, mai multi ani oamnii au avut dreptul de a-si taia si prepara cum vor procul din batatura. dar din 2007 suntem membrii UE, iar brusseles regleenteaza totul, ai ceva ca Moskwa, care nu se baga in asemenea amanunte: cum trebuie asomat porcul, unde este voie sa se vanda tememeau facuta la stana, care sa fie curbura maxima a castravetelui, daca apa hidrateaza sau nu ... am scapat de o dictatura si am dat de alta!
From: dan G
Sent: Saturday, November 26, 2011 9:21 PM
Subject: Re: [protest-ro] Cenzura, bat-o vina :)
Las'ca pentru de-alde ca tine sunt buni si putreziti, numai verzi si dollars sa fie! Pa prostii aia de chinezi i-am pacalit, au cumparat dollari in nestire!
Oricum i-au cumparat tot cu bani furati de aici.
Neah, nu prea sunt trenuri si sunt numai marfare, nu sunt pasageri , asa ca nimeni nu intreaba unde este arhitecturica sa-i aruncam si lui v'o coaja! Berea o cumpar si o beau, nu o vand, tu te-ai dat la vandut bere, asa de rau a ajuns UE ul vostru.? Nici sa bei o bere numai poti? De fapt, cum zice vasilica, *bine ca se destrama si se duce dracului imperiul UE !* *Mai poate omu' sa mai taie cate un porc de Craciun, mai poate omu' sa bea o apa care hidrateaza!*
**

Raspunde prin e-mail lui