De unde le scoateti, frateee? Chiar acum 2 saptamani am taiat un porc, nu
m-a intrebat nimeni de sanatate, acum stau cirnatii la afumat in pod si
clisa in lada, cu sare... trece postul asta de la ortodocsi si vine
Craciunul, numai bine cirnatii sint gata... :D

Iar cu castravetii stau f. bine, inclusiv cu curbura... aviz celor cu
interes in regiune ;)

Jaj, Istenem! Cite se mai inventeaza in tara asta!

Cu respect,

Peter

Raspunde prin e-mail lui