Faptul ca tu incalci legile, omori bietul porc in stil "neuman" si nu te-a prins, nu inseamna ca nu sunt legi pe care le calci.
Au fost probabil ocupati cu altele si nu au ajuns la porcu' tau!
Nu stiu ce inseamna "jaj, istenem" Este cumva ceva, vreo expresie restaurata din limba daca? In general, legile se aproba si se pun in "carti" cu intentia ca sa fie aplicate mai tarziu, dupa ce oamenii se obisnuiesc cu ideea existentei legilor, nu se aplica imediat, ca sa nu provoace opozitii puternice. Tocmai graba de a aplica legile imediat duce la consecinta ca "o lege dureaza doar trei zile"
Dan G