Si care este problema ?
Va luati de manute, dumneavoastra si dl. Floricica si mai puneti de inca un
partid comunist.. :)))

  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Saturday, November 26, 2011 9:39 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Cenzura, bat-o vina :)

  dincol de disputa voastra, raman cu un gust tare amar: de aia am facut
Revolutie?
  Pentru asta l-am impuscat pe Ceausescu de Craciun?

  cum se stie, in anii ‘80 tovarasii nu te lasu sa tai procul, trebuia sa il
contractezi cu statul si sa il livrezi pe pret de nimic.
  Dupa 1990, mai multi ani oamnii au avut dreptul de a-si taia si prepara cum
vor procul din batatura.

  dar din 2007 suntem membrii UE, iar brusseles regleenteaza totul, ai ceva ca
Moskwa, care nu se baga in asemenea amanunte: cum trebuie asomat porcul, unde
este voie sa se vanda tememeau facuta la stana, care sa fie curbura maxima a
castravetelui, daca apa hidrateaza sau nu ... am scapat de o dictatura si am
dat de alta!