Brasovul avea dealul Tampa pe o latura, pe aceeasi latura Dealul Melcilor
(acum, ambele sunt aproape incluse in oras, din cauza ca s-au facut cartierele
Racatau si Noua), Warte pe partea dinspre Poiana si in centru Cetate, pe care e
Universitatea (era si acela pe o latura dar s-a dezvoltat orasul in jurul lui).
Catre Fagaras, Sighisoara si Zizin terenul e larg si plat ca o campie.

Centura trecea destul de departe de oras, pe partea de "campie" si era facuta
in rambleu, traversand, pe alocuri, si niste zone destul de instabile (teren
umed, aproape mlastinos). Prin unele puncte erau viaducte.

Dupa ce a "inaugurat-o" Boc (vorba vine! ca nu era decat un tronson - ca doar
trebuiesc taiate panglici macar de 2 - 3 ori pe an >:)) rambleul a alunecat si
s-a surpat o parte din sosea - restul, umplandu-se de gropi >:))

Dar tipul acela din Sacele CHIAR ca era simpatic - atata fantezie la modalitati
de a protesta, n-am mai vazut! :))

La inaugurarea aia cu bucluc blocase viaductul, as well - asa ca l-au umflat si
l-au bagat la bulau. I-au dat drumul in aceeasi zi (pentru ca NU aveau de ce
sa-l tina inchis) insa de atunci n-am mai auzit de el... banuiesc ca ori i-au
dat niste despagubiri normale, "pe drept", asa ca n-a mai avut de ce sa
protesteze, ori i-or fi aratat pisica >:)

Codruta

  From: dan G

  Cred ca dealurile contureaza si limiteaza , toata actiunea tinde sa se
invarta in jurul lor.
  La Iasi nu am fost niciodata, dar presupun ca te referi la dealul Copoului.
  Dan G