"Puteţi dormi liniştiţi la 21 decembrie anul viitor"

http://www.cotidianul.ro/sfatul-nasa-pentru-21-decembrie-2012-ziua-apocalipsei-166790/

nu, nu cred in povestea cu calendarul maya, dar dupa atitea exemple recente de
indemnuri la liniste, de la “Statil linistiti la locurile voastre!” din
decembrie 1989 si pina la celebra reclama “Dormiti linistiti, FNI lucreaza
pentru voi!”, nu mi se pare chiar in regula ...

iar afirmatia din final nu insira de loc incredere:
                                                                        nu-i
nimic daca polii magnetici se vor inversa,
        "Doar că va trebui să schimbăm busolele"

Pia, pinsa sa se inverseze campul magnetic terestru, va trece print-o perioada
in care va fi foarte slan, va trece prin zero. Asta nu e de loc bine!

macar se rezolva probleme cu criza, cu prabusirea Europ, ba chiar cele cu
pluarea, epuizarea resurselor ... si nici de RMGC nu mai trebuie sa ne facem
griji!

Raspunde prin e-mail lui