From: Arhitectura
Sent: Saturday, December 17, 2011 7:23 PM
Subject: Re: [protest-ro] Vrăjitoarele nu și-au asumat calități fictive, ele
chiar fiind vrăjitoare

Chiar daca a inceput sa nimga, |Codul Penal cred ca e pe zeci de situri,
daca unii au reticente sa intre pe siteul meu. :)))

Amenintarea
Art. 210. - (1) Fapta de a ameninta o persoană cu săvârsirea unei
infractiuni sau a unei fapte păgubitoare îndreptate împotriva ei, a sotului
ori a unei rude apropiate, dacă este de natură să o alarmeze, se pedepseste
cu închisoare de la 6 luni la un an sau cu zile-amendă, fără ca pedeapsa
aplicată să poată depăsi sanctiunea prevăzută de lege pentru infractiunea
care a format obiectul amenintării.
(2) Actiunea penală se pune în miscare la plângerea prealabilă a persoanei
vătămate. Împăcarea părtilor înlătură răspunderea penală.