  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Saturday, December 17, 2011 9:07 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Vrăjitoarele nu și-au asumat calități fictive, ele
chiar fiind vrăjitoare

  incomplet!

  nu se poate s  nu spuna NIMIC referitor la natura amenintarii

  eu jefuiesc o banca pretextaind ca am o arma

  daca ma gaseste cu un pistol de jucarie, nimei nu poate sti daca as fi tras
sau nu

  insa daca “arma” era doar un pistol de jucarie, sau un pix?

  iar in caaul vrajitoarelor, chiar daca se aplica legea, merita!

  adica as vrea si eu:

  - sa ii spun lui Zavoranca ca daca nu imi da 100.000, chem pe seful lui Ilici
si vine sa o ia

  - Oana imi da banii

  - la proces, sunt condamnat la 6 luni, din care execut jumate, sau la “zile
amenda”, nu se spune nimic de recuperat banii!

  cred ca merita ...