From: Arhitectura
Sent: Saturday, December 17, 2011 7:43 PM
Subject: Re: [protest-ro] mai sunt oua stricate prin Alba? >:)

NU e nici o greseala de tipar.
Asa se cheama cele doua parcuri acvatice, in functie de abilitatile lingvistice
ale primarilor. :)

Dragule,
Moisei nu este intr-o zona de aglomerare urbana, deci un "Aqua parc" acolo, din
banii statului, este la fel ca un stadion cu 10.000 de locuri in localitatea
"XXX", care are 500 de locuitori !
Sacuieni imi pare ceva mai mare, dar ...
Sau .... nu este ce intelegem noi prin park acvatic.
O fi doar balta drenata si 2 tobogane pt. copii, dar pe nisip si nu in apa.
:)))

NU e vorba de intentii viitoare, ci de lucrari si proiecte in derulare, carora
ACUM, li se mai cere un aviz de la Institutul National de Cercetare-Dezvoltare
în Turism.:)
A. LISTA cuprinzând programele si proiectele de investitii în turism, aflate în
derulare

 HOTĂRÂRE
  pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 120/2010 privind aprobarea Listei
cuprinzând programele si proiectele de investitii în turism si a surselor de
finantare a documentatiilor tehnice si a lucrărilor de executie a programelor
si obiectivelor de investitii în turism, precum si pentru aprobarea criteriilor
de eligibilitate a programelor si proiectelor de investitii în turism

Raspunde prin e-mail lui