N-am gresit nimic ca scria in articol :)))))

  ----- Original Message -----
  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Saturday, December 17, 2011 10:41 PM
  Subject: Re: [protest-ro] stiti unde este Piatra Craiului?

  Cristian se gandea ca ziaristii au confundat masivul Piatra Craiului, care
este langa Brasov, cu cine stie ce chestie prin BH - ei! surprinzator, de data
asta totusi (cu totul intamplator) ziaristii nu au gresit, de fapt ;)

  Codruta

    From: Arhitectura

    Pai ce altceva puteau face, la Piatra Craiului, decat sa patineze pe zapada
!!!!!
    Ca suntem in 17 decembrie !

    Suze, acum mi-am dat seama, puteau face sarituri de la trambulina ! :))))
    Asta chiar era stire !

    Cu strima,