Eu nu pricep de ce ne doare ca se prabuseste Euro ?
Adica am luat credit in EUro ... se prabuseste euro, asta insemana ca
nimeni nu mai vrea euro, deci valoarea lui va scade, asa ca in curand
o sa imi platesc creditul din 2-3 salarii si gata !
Nu sunt economist, asa ca poate ma insel, dar eu asa stiu ca o moneda
care se prabusetse isi pierde valoarea ... deci ce nu e bine?