Nu prea imi bat capul cu asta, dar nu as fi convins ca ar fi bine!
Probabil ca depinde ce este masurat si valorat in euroi.
Prabusirea probabil ca aduce inflatie si toate se scumpesc.
Probabil ca toate exporturile romanesti vor scadea pentru ca vor deveni mai scumpe. Tot ce este platit in euro, ca de exemplu salarii sau beneficii de la companii sraine probabil se va devaloriza.
Dan G