Evident, imi cer scuze pentru nestiinta mea, dar am crezut ca euroiul este adioptat si in Romania. Bineinteles, imi pare bine ca leul se tine bine (ca un leu ce este!) si ca economia inca merge rezonabil de bine. Da, am cam observat fenomenul "sa moara capra vecinului" existent in Romania, si tendinta de a privi cu superioritate la bietul dolar american. Daia il si intrebam pa arhitecturica, el este in fruntea prezicerilor de prabusire a
On 12/19/2011 12:39 AM, ARIN wrote:

Pe noi nu ne intereseaza euroiul, ca nu suntem in "zona euro" - lucram cu leul autohton ;) Iar in relatie cu "leul autohton", atat euroiul cat si dolarelul, o duc in masura egala - adica dã pã aici, dã pã la noi, se pare ca se prabusesc impreuna; parerea mea e ca SUA are sa o duca in viitor ceva mai greu decat coana Ioropa >:)
Codruta

    *From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>

    Bah arhitecturica,
    sunt cam batran si cam uituc, asa ca am uitat sa te intreb ce va
    mai face euroiu' ?
    Mai misca? Tot vad preziceri pe aici ca euroiu' vostru o sa se cam
    impotmoleasca in v'o mlastina, dar eu nu cred.
    Asa o valuta puternica, cum lumea nu a mai vazut vreodata, cum sa
    se prabuseasca? Zi si mie, care-i treaba?
    Tu trebuie sa stii, finca tu si verii tai aveti gramezi de euroi
    p'in saltele, si pa sup pat!