From: ARIN
Sent: Tuesday, December 20, 2011 6:57 PM
Subject: [protest-ro] Re: [romania_eu_list] Rosia Montana

Pai, apropo de "clipul Sandei Lungu refacut": acu' cateva zile stateam de vorba
cu un prieten (care nu era exact "contra" exploatarii, mai degraba genul
"nehotarit") si care imi zicea CE il mai enerveaza clipurile alea (el insusi a
schimbat vreo 5 meserii pana acum, dupa cum a cerut "piatza" si a fost in stare
sa se adapteze) si, in special, acela cu tanarul.

Zicea ca si-l imagineaza peste vreo 10 ani pe tanar, intr-un clip asemanator,
zicand: "na! acum, exploatarea s-a inchis! eu nu sunt in stare (si nici nu
vreau) sa fac altceva iar aici nu se mai poate face nici pasunat - ca pasunile
s-au facut cariere - si nici minerit! Eu CE ma fac acum? sa-mi dea Statul de
mancare sau sa faca o mina undeva, cumva, chiar daca nu mai este nici un pic de
minereu - dar sa dea subventii, chit ca le da degeaba (cum au tot dat la
Petrosani). Ca eu nu vreau sa plec in alta parte, ca altii, ca sa castig o
paine cinstita".

Iar peste inca 10 ani: "acum nu mai are Statul sa-mi dea ajutoare si toti
muntii au fost sapati si n-a mai ramas nimic! In sfarsit, poate m-as hotari sa
fac altceva - dar am deja 45 de ani si la varsta asta nu ma mai angajeaza
nimeni, ca nici nu mai sunt in stare sa invatz nimic! Oameni buni, ajutati-ma!
faceti ceva! dati-mi banii vostri, sa imi iau si eu de mancare, mie si la cei 5
copii" >:)

Prietenul acela al meu zicea ca, si daca ar fi fost "pro"-exploatare, numai
faptul ca au bagat peste tot clipurile alea, il enerveaza ATAT de tare, incat
acum e SIGUR ca acolo e ceva "putred" - si ca a devenit "contra"! >:)

Eu daca as fi RMGC i-as cere lui Naumovici banii inapoi - dar CINE stie la ce
s-o mai fi angajat Naumoviciu? poate face si el campanie "pro-bono" cuiva, cum
a facut celalalt (Tataru, de la GMP, care era platit de RMGC prin 2006)
"campanie pro-bono" pentru... GHICI! Basescu, Mare Promotor al Exploatarii
Oricum, Oriunde, Acum >:)

Codruta

  From: calin hera

  O cititoare a blogului meu a avut o idee, după ce a văzut clipul Sandei
Lungu, „refăcut”. Duc ideea mai departe.

  Bugetele televiziunilor și ziarelor depind într-o măsură prea mare de banii
de la RMGC.Dar oricâți bani ar da ei, noi putem strânge mai mulți. Dacă nu mai
mulți, măcar suficienți astfel încât să promovăm și celălalt punct de vedere.
Dacă prin talk-showuri sau articole de presă echilibrate, cinstite nu, atunci
pe bani, na!
  Dacă ne adunăm destui, putem s-o facem.
  Am scris asta pe blog și pe facebook. Poate vi se pare interesantă și vouă
ideea.