From: Ionas Adrian
Sent: Wednesday, December 21, 2011 11:25 PM
Subject: [protest-ro] In Muntii Apuseni infloreste comertul cu mortii.

80 de milioane de lei. Atat plateste compania Rosia Montana Gold Corporation ca
sa-ti dezgropi mortii. Va redau marturia lui Remus Cenusa, 57 de ani, cantor la
biserica din satul Corna si tamplar in comuna Rosia Montana, asa cum a fost
consemnata intr-un superb reportaj semnat de Catalin Apostol in Formula As.

http://www.formula-as.ro/2011/994/societate-37/blestemul-aurului-14420

Raspunde prin e-mail lui