From: Ionas Adrian
Sent: Thursday, December 22, 2011 1:51 PM
Subject: [protest-ro] Re: VINTAN - Sefa cu propaganda de la RMGC a facut
campania lui EBA

http://www.inpolitics.ro/interviu-corina-vintan-rosia-montana-nu-mai-e-un-cartof-fierbinte-art63983.aspx#

INTERVIU - Corina Vintan: "Rosia Montana nu mai e un cartof fierbinte"

Corina Vințan, fondatoarea companiei Links Associates, vorbește,
într-un interviu, despre ce înseamnã activitatea de lobby oficial în România
și despre probleme legate de subiectul Roșia Montana.

1.Links Associates, compania pe care o conduceti si pe care ati fondat-o, este
una din putinele companii de pe piata din Romania care face lobby si nu se
fereste sa o spuna. Cum se face lobby in Romania?

Compania Links pe care am infiintat-o si pe care o conduc din 2007 ofera un
pachet integrat de servicii in comunicare, de la Public Affairs pana la relatii
publice, comunicare de criza, advocacy sau monitorizare si analiza de context.

Raspunde prin e-mail lui