“Cred că în acest caz, neîncrederea, dar mai ales ignorarea reciprocă, au
prevalat şi că s-a pierdut mult timp, credibilitatea şi puterea comunităţii
arheologice. De asemenea, cred că Ministerul Culturii este într-o poziţie
dificilă, sub presiune constantă, probabil, de la Ministerul Industriei şi
RMGC. Dar Ministerul Culturii trebuie să-și amintească de misiunea lui privind
protejarea şi sporirea patrimoniului naţional”.

REVOLTĂTOR: Dezvăluirile unui arheolog francez care a lucrat la Roșia Montană
http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/revoltator-dezvaluirile-unui-arheolog-francez-care-a-lucrat-la-rosia-montana-52494.html

Raspunde prin e-mail lui