Da , saracu' arhitecturica a avut nevoie de o educatie juridica foarte serioasa, pentru ca era o puslama, si pare ca asa a ramas pana in ziua de azi Cu batutu' beshicii pe maidane am glumit ca sa ii fac si lui un compliment ca e si el mic si complexat (nu includ burdihanul plin de bere proasta) , ca nici nu era in stare sa loveasca beshica. A incercat el si turca pe holurile Arhitecturii , ca i s-a parut lui ca este un joc mai intelectual. Din pacate, nici de o turca nu a fost bun! Nu mi-l aduc aminte de la clubul arhitecturii, ca oricum nu are o personalitate sa iasa in evidenta, dar am auzit ca isi facea de lucru pe la bar, pentru ca mai putea sa traga si el la mase, din ce mai ramanea la fundul paharelor. Apropos de sorcova si biciclete, si a doua bicicleta mi-am cumparat-o din banii de sorcova (doar jumatate din cei 866 de lei cat era bicicleta Carpati in 1962. bunica a platit jumatate.) Cu bicicleta aia am batut drumurile Romaniei (de aceea inca le stiu asa de bine)
Dan G
On 12/27/2011 10:41 PM, M Cristian Ioan wrote:

multumim de urari!
mi-a placut faza cu “educatia juridica”
Acum nu mia avem STAS-uri, dupa model sovietic, avem SN-uri, echivalente EN-urilor europene.
Si spre deosebire de perioada de dinainte de 1989, sunt facultative!
Adica, teoretic ar trebui ele respectate, dar in practica, nimeni nu isi bate capul, cu o shpagutza se rezolva orice, inclusiv permisul de conducere ..
Bravo Dlui Ghiocel!
nu, nu am strins din banii de sorcova, mie mi-au cumparat parintii prima bicla, ce avea TREI roti. Nu stiu daca mai gasesc poze cu ea, era o tricicleta ce se putea usor transforma in bicicleta, pe masura ce copilul crestea. Era de import din RDG, dar pe vremea aia toate erau “bunuri de folosinta indelungata”, nu schimbai in fiecare an electrocasnicele ...
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Tuesday, December 27, 2011 11:43 PM
*Subject:* Re: [protest-ro] de ce asigurarea obligatorie a locuintei este o mare porcarie!

Merry Christmas, arhitecturica, ai aflat si tu in sfarsit de stas-uri? Am crezut ca le-ati desfiintat dupa ce l-ati asasinat pe Ceausescu! "Educatia juridica"? Te batea rau tactu ' ca sa te educe juridic sa nu mai fii golan si sa nu mai bati beshica pe maidane? Presupun ca de cei "sapte ani de acasa" , nu prea ai mai avut timp!

Ia zi, te duci cu sorcova duminica pe calea ferata, poate iti arunca si tie ceva aia din tren? Eu mi-am cumparat prima bicicleta din banii de sorcova (asta era prin 1958 bicicleta "cu doua roti" a costat 198 de lei!) Puturos cum esti, probabil ca iti si este lene sa sorcovesti! Ia zi, bah arhitecturica, cantecul de sorcovit il stii? Eu il si acum, desi nu am mai sorcovit de v'o 50 de ani. La multi ani, un An Nou plin de sanatate si realizari arhitecturesti la Slobozia ta natala!

Raspunde prin e-mail lui