  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, December 29, 2011 10:20 AM
  Subject: [protest-ro] Persoanele care nu plătesc contribuţia la sănătate
primesc servicii medicale doar în caz de urgenţă

http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/persoanele-care-nu-platesc-contributia-la-sanatate-primesc-servicii-medicale-doar-in-caz-de-urgenta--81099.html

  dar pina acum cum era?

  vreau sa zic, din 2000 incoace, fie ca mergeam la spital, fie la o banala
consultatie la medicul de familie, trebuia sa aduc de la servici adeverinta ca
firma a platit CAS-ul.

  iar daca da un Andrei peste mine pe trotuar si ma lasa pe jumate mort, cand
vine ambulanta trebuie sa am adevarinta in mana, altfel nu mai ia?

  pt ca daca ma duce la spital zicand ïl salvam pe banii nostri, ii facturam
cehltuielile la externare” nu prea tine!

  Sa zicem ca ma opereaza, s-ar putea sa nu ma trezesc din anestezie, sau cand
ma trezesc, sa le declar ca nu plateasc CAS si nu le dau niucun ban, deci
spitalul intra in faliment!

Raspunde prin e-mail lui