  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, December 29, 2011 11:17 AM
  Subject: [protest-ro] spitalele devin autonome si vor putea fi organizate ca
societati comerciale"

  ce ne aduce noua lege a sanataii!

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11054698-aduce-noua-lege-sanatatii-pentru-pacienti-medici-industria-asigurarilor.htm?cfnl=

  la o socitate comerciala, maximizarea profitului este ratiunea de a exista

  Deci, de la 1 iaunuari, daca ma internez la un spital de tip nou, scopul
doctorilor de acolo va fi un tratament cat mai lung si costisitor, ca sa imi
prezinte o factura cat mai incarcata!

  daca m-as face bine repede, ar fi un dezastru pt spital!

Raspunde prin e-mail lui