Iata o mostra de umor involuntar, dar este SINISTRU!

Inainte de anul nou a fost la TV stirea ca cel putin 35 de caprioare (si cine
stie cate animale mai mici) au murit otravite pe camp.

Un cititor comenteaza foarte bine emisiunea TV: " am stat si am ascultat
interviul si m-am crucit"

Iata de ce:

1) la un momendat prezentatoarea intreaba ceva de genul "a cui era vina ca erau
caprioarele pe camp ?"
pai a cui naiba sa fie?
e ceva anormal sa fie caprioarele pe un camp?
ca doar nu au intrat prin gard la oameni in curte.
Ar trebui ceva ce se numeste viata salbatica sa fie inchisa intr-un tarc ?

2) apoi si mai si. politia intrebata ce are de gand sa faca ?
pai nimic spun ei, ca nu a depus nimeni plangere.
asteapta ca "partea pagubita" sa depuna plangere ... incredibil.
Noroc ca cineva vroia sa le impuste, si se poate numi parte pagubita. daca
caprioarele nu erau socotite din start carne de tun oare cine ar fi putut
depune plangere in calitate de parte pagubita ?
Restul caprioarelor care au ramas vii sa depuna plangere pt cele moarte ?

incredibil. parca suntem intr-un banc cu Bula. sau unul cu politai ?

Raspunde prin e-mail lui