De cativa ani buni ii spun doamnei Nedelcu c-o sa se stranga latul din ce in ce
mai rau !
Si politic si financiar, dar, ca intodeauna eu sunt adeptul teorei
comploturilor si nu inteleg "democratia europeana".
Eeee.... ce-o sa fie, ce-o sa fie, uite ca o sa fie si desfiintarea ongeurilor
care nu pot demonstra o anumita "cantitate" de activitate si rezultate.
Pe acelasi model al desfiintarii firmelor de "apartament".
Vrea doamna Nedelcu "Ursuleti suparati", "Arin" sau ce alte ongeuri are, oricat
de non profit ar fi, ..... 300 euro taxa anuala pe bucata. :)))
"Concentrarea capitalului" trebuie sa functioneze la toate nivelurile
societatii !
Ca doar avem onegeuri de "importanta nationala", care nu pot plati salarii
competitive pe plan european, din cauza a 1.000 de "ursuleti suparati" si
nesatui, care papa si ei de cate 500 de leui pe luna.
Sa va fac eu socotela ? :)))

Democratia anilor '70 trece in faza de DICTATURA DEMOCRATICA cu balareli prin
regalitate si absolutism.
O sa urmeze Imperiul.
Parerea mea, umila, dar mai discutam peste 5-10 ani. :)