From: ARIN
Sent: Friday, January 06, 2012 6:56 PM
Subject: Re: [protest-ro] Pentru ca au spus acest lucru la începutul lui 2011,
ONG-istii au fost amenintati de Ioan Niculae cu procese.

hehehe! sa fie intamplator? ca pe lista NU l-am vazut pe Lificiu (fost PSD,
fost "ecologisti" - aceia cumparati si vanduti, care sustin exploatarea de la
RM - fost "uniunea Becali - ecologisti" la care nu mai stiu cum ii spunea, ceva
cu national si crestin si ecologie samd.) care a trecut la PD si a fost PUS de
PD in fruntea... ghici! ANRE? >:)

Sau... baiatul are bani si cotizeaza fara sa cracneasca la partid? >:)

Ma! da' a dreacu', oengeurile astea! rele mai sunt! Bine zicea baiatu: sa le
desfiinteze, domne! (asa zicea, de altfel, si Vindeanu, cand cu pasajul Basarab
>:)

Raspunde prin e-mail lui