From: ARIN
Sent: Sunday, January 08, 2012 2:23 PM
Subject: [protest-ro] Doaaamne fereste!!!

Astea sunt MONUMENTE, adica?????????????

http://www.simplybucharest.ro/?p=7361

Adica au pus capul taiat al omului in cate-un varf de par - si asta, cica,
inseamna "monument"??????

Doamne, apara si pazeste! Ce sinistru!!!

Cine a dat banii pentru asa porcarie??!!!

Si cine o fi asa-zisul "artist"??!!!

Raspunde prin e-mail lui