Codruta

  From: dan G
  Sent: Tuesday, January 10, 2012 1:14 AM

  Cine mai este si raed arafat asta? Roman?
  Vreo legatura cu Yasser,  mortu'?
  Dan G
  On 1/9/2012 1:25 PM, Ionas Adrian wrote:

    Raed Arafat, atacat în direct de Traian Bãsescu. "Ori pleacã ministrul, ori
Raed Arafat"

http://www.evz.ro/detalii/stiri/raed-arafat-atacat-in-direct-de-traian-basescu-va-inteleg-dorinta-de-a-pastra-totul-la.html

    Se vinde cuprul, aurul, iar acum spitalele la "Alte State" competente, la
privatii lui BASESCU.

Raspunde prin e-mail lui