From: Arhitectura
Sent: Tuesday, January 10, 2012 6:08 PM
Subject: Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

Dragule,
Asta spuneam si eu, "Haina face pe om !" :)))
In mod cert a avut astfel de experiente nasoale cu batrani abandonati prin
spital, dar .... totusi ....

Sunt cu totul de acord sa importam 20.000 de salariati de la fiscul american.
Ca de moarte mai scapi, dar de fiscul american, niciodata. :))))

Raspunde prin e-mail lui