From: Gabriel Petrica
Sent: Tuesday, January 10, 2012 8:48 PM
Subject: Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

Hai sa fim seriosi si cu "optiunile" la de exemplu operatorii de telefonie
mobila. Nu e ca si cum ai optiunea de abonament de 3 EURO la unu si optiunea de
abonament de 20 EURO la altul si alegi ... in mare toti sunt cam pe acolo ~ 10
EURO pretul mediu. Toti au cam aceleasi serivcii ... deci e o iluzie ca ai
optiune.
La fel cu benzina ... cam peste tot e 5 RON si ceva ... acum ca intr-un loc e
cu 10 bani mai ieftin ... aia e rahat pe bat ... practic nu e nici o diferenta.
Cu masinile la fel ... raportat la salarii masinile sunt lux ... acum ca una e
10 mii si alta 20 de mi ... o cumperi din salariu ? Nu .. deci ce mi-e ca fac
credit de 10 mi ce mi-e ca fac de 20 de mi ... aia nu e optiune pe bune.

Raspunde prin e-mail lui