From: "Ionas Adrian" <hydropower...@yahoo.com>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Tuesday, January 10, 2012 11:34 PM
Subject: [protest-ro] NU BAGAM ACOLO salvarea - ca o stricam pe fomistii
aia!

O PROBLEMA GRAVA.
Firmele private nu au obligatia in lege - juridica, morala, finaciara,
legala - sa accepte ca asigurati/clienti/marfa copii saraci, batrani
bolnavi, someri, oameni fara venituri.

PRIVATII NU SUNT OBLIGATI NICI SA INTERVINA CU SALVAREA PESTE TOT-teren
accidentat, in clanurile tiganesti, pe vreme periculoasa.
Nu-si vor strica masinile lor scumpe pentru un amarat care nu are venit,
care nu aduce un profit.