fasa legatura cu Salvarea, SMURD si noua lege a Sanatatii, dar referitor la
OPTIUNI, vreau sa vorbesc de becurile ECONOMICE!

au certe avantaje (desi nici durata de viat a si nici eficienta nu sunt chiar
asa de mari ca in reclama) , dar si dezavantaje fata de becurile cu filament,
normal ar fi ca in UNELE domenii sa se fie folosite cu bune rezultate

anormal este ca UE, de doi ani, ne-a INTERZIS becurile cu incandescenta, acum
interdictia ajungand si la cele de putere mica!

doar la farurile de la masini mai sunt tolerate ...

nu mai este vorba de optiuni, am o singura alegere posibila!

Iar cantitatea de mercur continuta in interior este mica, dar nu chiar
neglijabila

adica, se interzic plombele cu amalgam de mercur, dar ni se baga pe gat
becurile fluorescente?!

becurile cu LED-uri sunt eficiente si complet “solide state”, nu risca sa se
sparga, dar inca prea scumpe pentru a inlocui total celelalte surse de iluminare

Cei mai in varsta isi amintesc de sfarsitul anilor ‘80, cand in comert nu se
gaseau de loc becuri de 100W, tot pentru motive de economie

Dupa 20 de ani de libertate, ne intoarcem la restrictii absurde!