From: Arhitectura
Sent: Wednesday, January 11, 2012 12:01 PM
Subject: Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

Faza este ca eu n-am vazut sa se onoreze pe sticle, prin ziare, schimbarea
ambasadorului chinez asa cum se face cu cel ... "american".
Adica in cca 20 decembrie n-am observat nimic, in tmp ce despre un nou
ambasador american se vorbeste o saptamana inainte si una dupa.
Chiar daca nu-i plac galbejitii lui Floricica, China este o putere atat de mare
incat nici nu mai conteaza daca este prima, a doua etc.
Diplomatic ar fi fost sa se dea nitel mai mult cu evantaiul si mai multe zile.

Dezbracata lui Mazare a fost angajata la emisiunea lui Capatos in locul
dezbracatei Bianca, care a fost si pe la modistului penal, si pe la .... :)))

Raspunde prin e-mail lui