From: M Cristian Ioan
Sent: 01/11/12 11:43 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

nu este chiar asa!

da, sunt unii ce considera permisul de conducere optional, circula fara sau isi
iau carnetul de la distanta, la Pitesti

Insa vezi ca asigurarea OBLIGATORIE la masina este RCA, nu CASCO , deci cea de
RASPUNDERE – daca lovesti pe altul, asigurarea ii plateste lui paguba!

daca TU vrei sa iti asiguri masina sau persoana ta, asta te priveste, este
optional, platesti in plus – dar numai daca vrei

Cand eu conduc fara permis, asta te afecteaza pe tine si pe altii, desigur ca
nu e voie

dar daca eu nu am asigurare medicala si crap, asta ma afecteaza pe MINE, nu pe
altii!