Codruta

  From: M Cristian Ioan
  Sent: Wednesday, January 11, 2012 8:04 PM

  pornisem de la SMURD dar vrobeam nu de becuri, ci de LIPSA DE OPTIUNI

  ba se gasea in 1989 becuri, de putere mica

  si puteai TRISA – cumparasem cateva, si mai am unul – bec de 100W pt
proiector de film, era cu filamentul f scurt, si alimntat de la 12V

  Denumirea corecta pt becurile fluorescente este ECONOMICE, nicidecum ecologice

  eu cred ca se produc in continuare in alte parti, dar UE chiar interzice
comercializarea lor!