Sigur, nu inseamna numai baietei, dar cand sunt baietei, devine "poponareala" Vorbesti de Michael Jackson? Da, stiu ca nu l-au gasit vinovat. Eu i-am dat dreptul la dubiu, am zis ca saracu' intr-adevar incearca sa isi retraiasca copilaria chinuita , dar este cam greu sa conving pe cineva de asta. Sa inteleg ca ai mare simpatie pentru poponarii care mangaie saracii copii "necajiti"? Nu este asta o traditie de la Imperiul Roman, sa se serveasca baietei la sfarsitul chefului ca desert?
Dan G
On 1/11/2012 2:19 AM, ARIN wrote:

"Pedofil" nu inseamna musai "baietei" - pot fi si "fetite"; pe de alta parte, eu nu-mi amintesc sa fi fost gasit VINOVAT pentru ceva din chestiile alea care i s-au pus in carca, ce daca mangaia copiii? astia chiar au NEVOIE sa fie mangaiati, era mai bine sa-i bata cu biciul, or uat?
Codruta

    *From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
    *Sent:* Wednesday, January 11, 2012 4:26 AM

    Si, cum face SMURDul ? Trimite nota de plata acasa dupa aceea? Nu
    reusesc sa inteleg cine plateste.
    Da, ai drepfate , sunt considerate diferite, dar daca pedofilul se
    "ocupa" de baietei este poponar, ce ne mai invartim dupa deget?
    Da, va fi interesant de vazut ce se va mai intampla cu negrul asta
    musulman. Daca poti sa iti inchipui, nimeni nu stie cine este asta
    de fapt!
    Este un mister mai dihai decat asasinarea lui Kennedy!
    Dan G