Daca nu te duci la scoala de conducere, cum si unde inveti si practici soferia? Au infiintat in Romania "permise de invatat" (Aici se numesc "Learning Permit" )?
Sau speri sa inveti pe pielea altora?
Dan G
On 1/10/2012 11:40 PM, Gabriel Petrica wrote:

Pe acelasi principiu nu vad de ce as fi obligat sa imi fac asigurare la masina, sau de ce sa fiu obligat sa invat sa conduc la scoala si sa dau examen ... las ca ma descurc eu ...
Democratia dusa la extrem nu e viabila :)

----- Original Message -----

From: M Cristian Ioan

Sent: 01/11/12 09:22 AM

To: protest-ro@yahoogroups.com

Subject: Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

calificativele de “cioroi musulman” sunt inacceptabile
la fel de inacceptabila este si ideea OBLIGATIVITATII: de ce sa fiu obligat?
Daca sunt convins ca nu ma imbolnavesc niciodat, nu platesc!
daca vreau sa crap la prima raceala, nu platesc!
este dreptul meu sa crap fara asistenta
este alegrea MEA, de ce sa imi impuna cineva sa cumpar un serviciu de care nu am nevoie?!
Unde este libertatea?
Atunci ar trbeui schimbata statuia, la intrarea in portul New York sa fie statuia asigurarii obligatorii, nu a Libertatii!