Nu te prea grabi cu propaganda asta chinezeasca!
Da. se vede zidul din spatiu, ca este lung si mult ca si poporul chinez, dar ce gasesti deosebit, din punct de vedere constructiv? Daca observi cu atentie, nu au inventat nimic din astea ci LI S-AU DAT de cineva venit DIN AFARA, care mai tarziu au fost zeificati, ca si zeii din America cCentrala. Ai auzit cumva de toti europenii aia care au fost descoperiti in vestul desertului Gobi? Ai auzit de tara Daqin situata in vestul indepartat al Chinei, cam pe unde era Dacia? Da, de furat tehnologie fura in nestire, cu ajutorul vestului care le-o pune sub nas, dar ai auzit de ceva CREAT de sobolanii astia? Motivele pentru care sunt "impinsi in sus" sunt o interpretare biblica, si o dorinta de autostimulare printr-un nou "razboi rece"
Dan G

On 1/11/2012 9:34 PM, M Cristian Ioan wrote:

De unde picioare de lut?
Marele Zid Chinezesc este singura constructie ce se vede din spatiu
chinezii au inventat acul magnetic, praful de pusca si tiparul cu litere mobile, pe care l-am folosit noi europenii, pt ca la ei, cu 50.000 de ideograme, nu avea mare utilitate de 30 de ani chinezii copiaza si imita – asta acum, dar maine se vor limita la atat?
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Wednesday, January 11, 2012 11:26 PM
*Subject:* Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

Daca aveti nevoie de alt ambasador, spunet-ii lu' obama sa va trimita alt poponar, ca am inteles ca ala vechi, Glass, s-a carat.
Nu te lua dupa prostu' ala lingau de arhitecturica!
Chinezii  sunt un monstru cu picioare de lut, ca ala din Biblie.
Uita-te la istoria lor, ca nu au fost niciodata in stare de nimc (oh, am uitatm au facut prostii un zid mare, mare, mare si luuung!)
Uita-te, la cultura lor, nu au CREAT niciodata nimic,
Stau si fura din vest si traiesc pe spinarea Americii.

Raspunde prin e-mail lui