Hehehe!
Nu ti-am spus ca l-am pus pe Dumnezeu la treaba si sa isi miste fundul gras si s-a conformat? In general daca esti angajat, compania la care lucrezi plateste "grosul" , iar salariatul plateste un procentaj stabilit si oferit de compania de asigurare. In general iti ofera alegerea de vreo trei variante de "acoperire" unele platesc procentaj mai mare din cheltuieli, tu platesti mai putin cand vine evenimentul si platesti lunar mai mult, sau alegi sa platesti mai mult la eveniment si mai putin rata lunara. In general, asigurarea prin companie nu depinde de istorie, dar daca te duci separat ca individ sa faci asigurare depinde si de varsta si de istorie. Pentru saraci si cei cu venit mic, sunt o multime de programe de stat care preiau cheltuielile medicale
Dan G
On 1/11/2012 10:42 PM, M Cristian Ioan wrote:

“putoare de negru musulman” nu suna bine, daca ti-ar zice si el <<putoare de crestin alb>>, ar fi bine?!
asta se cheama sa ai noroc, sau sa te ajute Dumnezeu!
Almiteri, desigur ca se putea intampla ca zece ani platesti regulat asigurarea si nu ai nevoie de ea, ti se pare mult (este foarte mult 350 pe luna!) si rrenunti la asigurare, si tocmia atunci vine un necaz si trebuie sa platesti integral cheltuielile medicale, evident mai mult de 350 USD!
apopo, valoarea asigurarii cum se stabileste?
depinde si de “istoric” – asta este tinar, nu a cerut pin acaum asistenta medicala, asa ca prima de asigurare este mai mica?
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Thursday, January 12, 2012 8:09 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

Obligativitatea a pus-o in lege puoarea asta de negru musulman, acum trebuie sa vedem cum o scoatem. Optiunea exista, si eu chiar am folosit-o acum cativa ani, si am renuntat la asigurarea medicala. M-ar fi costat vreo $350 pe luna pentru toata familia, si mi-am bagat picioarele si i-am trantit-o lu' Dumnezeu in brate, sa aiba el grija de noi, si saracu' Dumnezeu s-a conformat.

Raspunde prin e-mail lui