Cum, inca mai aveti tramvaie in Bucuresti?
Am auzit de accident, dar nu am inteles cum s-a intamplat.
A sarit tramvaiul de pe sine?
Dan G
On 1/9/2012 6:18 AM, M Cristian Ioan wrote:

moarte si tramvaielor!
http://sport.hotnews.ro/stiri-fotbal-11144930-varianta-lui-mircea-lucescu-tramvaiul-putea-evita-coliziunea-parca-vrut-dea-peste-mine.htm
Aici traim o tragedie nationala, un tramvai a sarit si l-a atacat pe Mircea Lucescu, ce a suferit un grav accidentent de masina daca, dupa ce terminam cu pomii, eliminam si tramvaiele, se va circula mult mai bine in oras!
sunt sigur ca vatmanul e de vina(Luni, 9 ianuarie 2012, 13:17)

animal mafiot [anonim] i-a raspuns lui catalins <http://sport.hotnews.ro/stiri-fotbal-11144930-varianta-lui-mircea-lucescu-tramvaiul-putea-evita-coliziunea-parca-vrut-dea-peste-mine.htm#comentariu_11145865>

s'a dus tizinta in el, n'a incercat sa'l ocoleasca.
si cred ca si ratb e de vina, a intins sinele pe mijlocul strazii, pe unde circula, de regula, masinile de vaza.

Raspunde prin e-mail lui