From: dan G
Sent: Thursday, January 12, 2012 9:20 AM
Subject: Re: [protest-ro] Daca francezii pun mana pe spitale si olandezii pe
case- MAI LE PUTEM LUA INAPOI

  Dupa ce pleaca aia din Rosia Montana, iti pui si tu slipul si te duci in lac,
poate mai gasesti aur.
Cred ca am mai spus-o, evident nu este treaba mea, dar exploatarea de genul
asta are ca efect principal distrugerea mediului nu recuperarea aurului.
Compania de exploatare isi face banii din subventiile de la stat si scutirile
de taxe.
Ti-am dat exemplu minele de aur din Colorado care sunt inchise toate pentru ca
nu se pot exploata fara metode de distrugere a mediului.

Raspunde prin e-mail lui