Este 15 ani si jumatate, nu 15.
Conditia cea mai importanta este ca nu are voie sa conduca singur in masina, trebuie sa fie in masina cu un adult peste 25 de ani cu carnet de conducere valabil. Au mai introdus o conditie, sa ia intai 6 ore de conducere cu un intructor calificat. Asta nu este chiar scoala, este doar condus cu o masina cu dubla comanda in trafic ca sa devina putin familiar cu masina si cu traficul Amenda in sine este o sanctiune, si daca eti recidivist, tot creste. Nu conteaza cat venit ai, amenda este o "palma" si ti se pune la record, si pe durata, te cam bantuie. Este destula egalitate in fata legii pe aici, de multe ori faptul ca ai bani si faci prostii este interpretat ca o sfidare si sfidarea se pedepseste mai rau. Spre deosebire de Romania, pe aici pamenii sunt foarte modesti si evita sa sfideze. Motivul este foarte simplu, Sfidezi, atragi atentia, atragi si hotu' !
Dan G.

On 1/12/2012 12:00 AM, M Cristian Ioan wrote:

mi se pare o idee BUNA!
nu stiu daca de la varsta de 15 ani, dar e o idee buna, alminteri la noi este un cerc vicios: abia la 18 ani poti da examen, inveti, iei bine sala, iei traseul, dar experienta reala de condus este nula!
cum poti sa dobandesti experienta?
Ori te avanti in traficul Capitalei fara experienta reala, ori pui carnetul in sertar si estei doar sofer de rezerva, iar peste 5 ani ai “vechime” doar teoretica, experienta practica este la fel de redusa .. Nu mi se pare in regula sa fie doar amenzi: daca Legea prevede ca trebuie sa ai permis, incalcarea trebuie sanctionata. “ amenzi grele” este ceva relativ, suma poate fi mare pt Dan Ghiocel sau imensa pentru mine, dar sunt si in ROmania si in State destui oameni ce au foarte, foarte multi bani!
insemna ca ei isi permit absolut orice?
cu masina s-a rezolvat, mai greu dar s-a reparat.
Era a firmei alminteri ar fi fost si mai dificil.
Avaria a fost minora, ne-a lovit in spate stanga dar viteza era mica
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Thursday, January 12, 2012 8:34 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

"LEARNING PERMIT" este un permis de conducere temporar si conditionat pentru a inlesni invatarea conducerii masinii, fara a fi obligat sa faci o scoala de conducere completa.
Permisul este  accesibil incepand de la varsta de 15 ani si jumatate.
Ca sa poti sa iei permisul, trebuie sa dai si sa treci un examen scris (de sala) Este valabil pentru un an de zile dupa care presupunand ca ai invatat sa conduci, dai examen de conducere scris si practic. Nu, nici aici nu intri la puscarie daca conduci fara permis, dar sunt amenzi grele.
Cum s-a rezolvat cu accidentul ala pe Colentina? Cum ti-ai reparat masina?

Raspunde prin e-mail lui