Ma gandeam ca poate era in vizita in Romania si au "ras-o" romanii!
Si aici este o suma mare, dar in general, cum ti-am spus, plateste asigurarea sau statul. Michael Moore este o basica grasa, regizor de filme documentare specializat in raspandirea in toata lumea ce rai este americanii si ce rau este in America. Bashica asta grasa( O putoare de urlandez dupa cum arata) a facut milioane pe chestia asta, dar acum nu mai impresioneaza si s-a cam desumflat. Faima mare si-a facut-o cu un documentar despre incidentul de la Columbine. Cauta sa gasesti amanunte.
Dan G
On 1/12/2012 12:06 AM, M Cristian Ioan wrote:

????
daca am zis de americana” , evident ca ma refeream la o americanca, din State!
DIn Dallas sau Forth WOrth, mai exact.
cum poate fi o americanca din Romania?
in plus, la noi, inainte de 189 la fel ca si acum, cand spunem “americani” nu ne referim la latino, ci la America de Nord, si mai concret, la State! Ce vroiam sa spun e ca pentru Romania anului 1992, suma de o mie de dolari pe zi era fabuloasa, dar si rapiditatea cu care s-a operat este incredibila, si pt 1989, si pt 1992, si pt acuma!
nu,  nu stiu cine e Michael Moore, o sa caut pe Gugal ...
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Thursday, January 12, 2012 9:05 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] Re: NU BAGAM ACOLO salvarea - ca o stricam pe fomistii aia!

Relativ la "americanca" presupun ca vorbesti de aici. nu de acolo.
Trebuie sa realizezi ca sumele astea sunt pe hartie, nimeni nu le plateste aici, pentru ca le plateste ori asigurarea ori asistenta de stat. Te-am mai intrebat, sper ca nu te-a intoxicat bashina ia grasa de Michael Moore cu prostiile lui.

Raspunde prin e-mail lui