From: dan G
Sent: Thursday, January 12, 2012 11:12 AM
Subject: Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

Amenda in sine este o sanctiune, si daca eti recidivist, tot creste. Nu
conteaza cat venit ai, amenda este o "palma" si ti se pune la record, si pe
durata, te cam bantuie.
Este destula egalitate in fata legii pe aici, de multe ori faptul ca ai bani si
faci prostii este interpretat ca o sfidare si sfidarea se pedepseste mai rau.
Spre deosebire de Romania, pe aici pamenii sunt foarte modesti si evita sa
sfideze. Motivul este foarte simplu, Sfidezi, atragi atentia, atragi si hotu' !
Dan G.

Raspunde prin e-mail lui