mi-am inchipuit ca daca esti inca “elev”, nu ai voie sa conduci SINGUR, ci
trebuie sa ai pe cineva alaturi, nu instructor, dar un adult cu carnet pe bune,
cu experienta

si conditia cu cele 6 ore mi se pare buna, desi e cam putin

From: dan G
Sent: Thursday, January 12, 2012 11:12 AM
Subject: Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

Stai asa!
Nu ti-am spus totul.
In liceu se fac clase la care se pregatesc pentru examenul de sala, dau
examenul scris si iau "Learning Permit"
Este 15 ani si jumatate, nu 15.
Conditia cea mai importanta este ca nu are voie sa conduca singur in masina,
trebuie sa fie in masina cu un adult peste 25 de ani cu carnet de conducere
valabil.
Au mai introdus o conditie, sa ia intai 6 ore de conducere cu un intructor
calificat. Asta nu este chiar scoala, este doar condus cu o masina cu dubla
comanda in trafic  ca sa devina putin familiar cu masina si cu traficul

Raspunde prin e-mail lui