Da, cam stiu atitudinile  pe care  le descrii.
Eu am avut noroc ca am trait in Romania pe alte vremuri, plus ca eram "cam sus" si nu aveam nevoie sa ma dau mare. Apropos de exemplul tau, un roman aici si--a inchiriat un Jaguar decapotabil ( masina de $70 000) , platea $1000 pe luna lease pentru ca sa mearga pe freeway si sa creada ceilalti din trafic ca el o fi o vedeta din Hollywood!
Dan G
On 1/12/2012 9:56 AM, M Cristian Ioan wrote:

ce mentalitate, pe americanii astia!
la ei nu exista manele?
“let my enemies die” ?
aici degeba ai bani multi, multi, daca nu sfidezi pe sarantoci, daca nu te afisezi ostentativ, “sa moara de ciuda dujmanii mei!”
hotii nu cinteaza, banii sunt nemunciti, faci nusor rost de altii
sunt vre-o zece ani de cand asteptam la cabinetul stomatologic, si in fata mea o “femeie de afaceri” numara ostentativ un teanc gros de valuta nu, nu era plata pentru dentist, suma era mult mai mare, pur si simplu vroia sa arate la “amarasteni” ce “bazata” este ea Sfidarea est necesara, altfel iti pierzi fatza, “loose face”, cum zic chinejii.
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Thursday, January 12, 2012 11:12 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

Amenda in sine este o sanctiune, si daca eti recidivist, tot creste. Nu conteaza cat venit ai, amenda este o "palma" si ti se pune la record, si pe durata, te cam bantuie. Este destula egalitate in fata legii pe aici, de multe ori faptul ca ai bani si faci prostii este interpretat ca o sfidare si sfidarea se pedepseste mai rau. Spre deosebire de Romania, pe aici pamenii sunt foarte modesti si evita sa sfideze. Motivul este foarte simplu, Sfidezi, atragi atentia, atragi si hotu' !
Dan G.

Raspunde prin e-mail lui