Pai si in comunism CUM crezi ca e? Da' tu cum iti imaginezi ca s-a umplut tzara
asra de "retarzi"? Crezi ca toti sunt facuti dupa Revolutie? Pai, de la
revolutie nu-s decat 22 de ani >:))

Codruta

  From: Gabriel Petrica
  Sent: Friday, January 13, 2012 10:27 AM

  Pai ... asta cu tactul ... recunosc sunt un arogant fara tact. Nu e bai .. .e
democratie si daca imi permit sa fiu asa nu e nici un bai.
  Eu nu m-am format in comunism, si poate satul fiind de draga democratie in
care tot retardul da cu votul si toarna plozi ... sa zicem ca am o nostalgie
nejustificata care comunism.
  Intre a mi se baga bocancul in gura daca comentez prost si a fi ignorat orice
as comenta ... sincer as prefera sa imi asum riscul cu prima varianta !