Lucru extrem de rar .....

----- Original Message -----
From: Gabriel Petrica
Sent: 01/13/12 11:55 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] romani fraieri si porcu de el Zorab

Mai nene ... exsita fundatia pentru SMURD ... care traieste din donatii si
fonduri care nu te intereseaza pe tine fiindca si le castiga ei pe proiectele
lor.
 Omul asta a facut ceva A COORDONAT ACTIVITATEA UNUI SERVICIU PUBLIC ... ca
orice serviciu public e finantat din bani de la buget. Dar tu nu pricepi ca
aportul lui major a fost coordonarea partea de maangement. De bine de rau ce a
facut omul asta a dus la un serviciu care merge ... lucru extrem de rau in ale
statului.
 Nu te mai tot fa ca nu pricepi .. .ca deja e deranjant !