Se pare ca avem amintiri diferite despre acele timpuri.
Presupun ca vrei sa te las in visele si in inchipuirile tale, nu cred ca vreo replica are rostul. Intelectualii aia care zici tu ca isi umpleau burdihanul munceau din greu si au construit si reconstruit tara pe care tu si cu ciracii tai va straduiti so o distrugeti.
Dan G
On 1/13/2012 2:26 AM, ARIN wrote:

PCR nu avea CUM sa ii "fortzeze pe intelectualii capabili sa faca treaba"! - aceia care se lasau fortzatzi erau niste retarzi (care aveau retardul bine mascat) care nu se gandeau decat cum sa urce cat mai sus pe asa-zisa aia "scara sociala" sau cum sa isi umple mai bine burdihanul. Ce este "intelectual" in acest comportament? sau in aceasta "filosofie de viata"? O GRAMADA de oameni au acceptat sa traiasca de pe azi pe maine (fara job stabil, muncind ca zilieri sau facand munca necalificata) numai ca sa nu se "murdareasca"!
Codruta

    *From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
    *Sent:* Friday, January 13, 2012 12:00 PM

    Ce numiti voi "retarzii" ? Presupun ca se vrea  sa fie stalceala
    cuvantului  englezesc "retarded"? I cocotati in functii acum?
    Pe vremuri, nu prea ajungeau "retardati" in PCR, poate la inceput
    orin anii '50. dupa aceea cam toti intelectualii capabili erau
    fortati in partid ca sa faca treaba.
    Aveti multi de astia care fac bani grei acum? Incerc din greu sa
    tin pasul cu realitatile romanesti!
    Dan  G