Meri de iti ia pastilele, ca bati cmpii de luni de zile !

  From: dan G
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, January 13, 2012 12:35 PM
  Subject: Re: [protest-ro] romani fraieri si porcu de el Zorab

  Nu fi obraznica si nu vorbi aiurea.
  Incerc "din greu" sa imi dau seama si sa inteleg ce dracu' faceti acolo in
tara aia de care va bateti joc!
  Aici, fundatiile, donatiile si "sponsorizarile" sunt  toate din din banii
statului, si sunt platite de platitorii de taxe.
  In caz ca nu ai inteles,asa zisa "scutire de taxe" se face tot pe banii celor
care platesc taxe.
  Chiar astazi citeam despre asa zisa filantropie a lui Bill Gates care de fapt
este limitata la banii din taxe.
  (Presupun ca ai auzit de Bill Gates si de "filantropiile" lui.)
  Poate ca ai observat de la inceput ca am intrebat "cine plateste"?
  Sa inteleg ca in fanteziile voastre mioritice va faceti un sistem de urgenta
gratis, la care lucreaza voluntari?
  Zi-mi si mie, ca-s mai fraier, cat sperati sa mearga sistemul asta organizat
de el Zorabul vostru pretios?
  Tocmai de asta intreb eu nedumirit ca sa inteleg cum este cu minunea asta.
  Dan G