Daca nu stiti cati bolnavi de dementa senila, ca tine, au fost vindecati in
America ... taci dracului si meri de te culca.
Insa, cel mai bine ar fi sa-ti pul latul de gat, ca sa-ti scutesti
progeniturile de costurile azilului unde cu certitudine o sa ajungi !

  From: dan G
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, January 13, 2012 12:49 PM
  Subject: Re: [protest-ro] el Zorabul

  Bineinteles, gentili cum suntem, ii lasam pe araboi sa va civilizeze si sa va
vindece pe voi!
  Da, am citit in ziare ca ati eradicat cancerul in Romania cu ajutorul
musulmanilor.
  Vezi, daca nu va grabeati sa cuceriti independenta la '77 turcii musulmani
v-ar fi civilizat bine da tot!
  Noi pe-acilea, inca ne zbatem cu canceru', ce sa facem si noi. Nu stiu
statisticile, dar tu probabil ca le stii.
  Dan G