  From: Gabriel Petrica
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, January 13, 2012 3:22 PM
  Subject: Re: [protest-ro] CINE NU PLATESTE PIERDE RANDUL.

  Pai nu asa domnu. Vine varsta de 14 ani (as zice 20 de ani ... da la varsta
aia unele sunt batraen cu ceva copii la activ) ... dai un examen sa vezi ca nu
esti chiar tembel. Daca esti tembel o pastila pentru castrare chimica si tot
restul vietii se pot calarii intre ei fara bataia de cap ca poate intervine o
sarcina nedorita. Si ma rezolvat problema ... mai scade si numarul populatiei
si resursele consumate inutil.
  Democratia antica? Sincer habar n-am cu ce era aia mai buna. Eu vad sistemul
profund viciat: adica il votezi si apoi ramai cu el pe cap 4-5 ani. DIn start
este o prostie. Daca intr-o firma se pot schimba managerii cand este nevoie, nu
la termene fixe si firma merge binemersii ... de ce nu se poate face asa ceva
si la nivel de sistem politic? Tehnic cu siguranta nu sunt impedimente. Doar ca
na ... nu poti sa te astepti ca cei vizati sa fie deacord sa isi traga practic
singuri cun glont in cap !